martes, 21 de octubre de 2008

CANVI DE FRENS



Us presento la meva bici de ciclocross, cuadre focus alumini i forquilla carbono, grup ultegra i components deda d'alumini,les rodes unes easton, es tal i com em venia montada a excepció dels frens,ahir li vaig montar aquests frogglegs, hi ha gustos per tot, hi ha qui diu que van molt bé i altres que no! com que els cantilever tampoc frenaven gens, els he montat i els probaré. Ja us faré saber la meva opinió... de moment el montatge ha estat molt sencill i s'ajusten molt fàcilment...les pastilles també son especials per aquest frens, amb goma molt tova... fan molt bona pinta!!

Us recordo que hi han hagut canvis en el calendari de ciclocross, i que s'inaugura aquest diumenge a raimat del penedés. Jo encara m'esperaré uns dies...encara no tinc ganes de patir !

No hay comentarios: